Red Compass Red Compass Red Compass

Stark -konsepti

Helsingin Suutarilan STARK-myymälässä uudistettiin kevään aikana sekä ilme että asiakaspalvelumalli. Moderni liiketila toimii myymäläketjun päivittämisen pilottikohteena. Konseptisuunnittelutoimisto Red Compassin suunnittelemat ratkaisut nopeuttavat ja helpottavat liikkeessä asiointia merkittävästi.

“Liiketiloissa arvostetaan tänä päivänä näyttävän esillepanon lisäksi erilaisia asiointia helpottavia tekijöitä, kuten asiakaspalvelupisteiden helppoa löytymistä, hyvää opastusta, kiertosuunnan ohjausta ja sopivaa valaistusta. Suutarilan myymälä on sen verran iso, että kokonaisuuden pitää toimia todella hyvin, jotta asiakas kokee tulevansa palvelluksi nopeasti ja löytää tarvittavat tuotteet vaivatta”, kertoo konseptisuunnittelija Sampo Piipponen.

Puu- ja rakennustarvikealan liikkeissä haasteena onkin usein tuotteiden saaminen esille visuaalisesti miellyttävällä, mutta käytännöllisellä tavalla. STARKin pilotissa kokeillaan ratkaisua, jossa eri tuotekokonaisuudet ovat esillä yhtenäisellä näyttelyalueella. Jaottelu saunaan, kylpyhuoneeseen, maalaukseen, terassiin ja pintamateriaaleihin selkeyttää tuotteiden vertailua kun koko valikoima on nähtävissä kerralla.

“Valitsimme Red Compassin myymäläkonseptimme uudistajaksi, koska heillä on vankka kokemus sekä suunnittelusta että myymäläratkaisujen toteuttamisesta. Olemme tyytyväisiä lopputulokseen, projekti vietiin läpi suunnitelmassa ja se valmistui ilman suuria yllätyksiä”, kertoo STARK Suomen toimitusjohtaja Harri Päiväniemi.

Red Compass
Red Compass
Red Compass

Jaa sosiaalisessa mediassa